Monday, 10 December 2012

Rajagopalu Flip - Flop


Rajagopalu Flip - Flop


Dah lah pengkhianat bangsa sendiri, ada pulak hati nak jadikan anak sendiri sebagai ADUN Jeram Padang. Cari safe seat ke? Untuk perhatian YB handphone yang tak pernah turun padang, Jeram Padang bukan lagi safe seat.

Kenapa tak mau cuba Port Dickson? Takut pengundi halau balik rumah? Go! Go! Palu!!

Kepada anak Go! Go! Palu!! yang minta bukti...sudah cukup atau nak kami upload video? 

Kalau tak berani bersuara, letak jawatan je... ADUNLembu Brader Mogan. Kawasan sendiri pun tak le nak jaga, nie ada hati nak masuk bertanding di Parlimen Teluk Kemang. Ko ingat orang Teluk Kemang tu bodoh  kurang bijak macam kau ke? 

Begini lah nasib masyarakat India di Negeri Sembilan, seorang sibuk dengan politik keluarga, seorang lagi pula sibuk dengan politik kaki pukul dan politik kasta. Nampaknya @NajibRazak harus turun padang bersendirian menyelesaikan permasalahan masyarakat India di Negeri Sembilan. 

Nampaknya MIC bakal kalah di ketiga kerusi di Negeri Sembilan.

Teruskan Perjuangan... 

No comments :

Post a Comment